Gwy wandelt

vrijdag 3 januari 2020

Rode pijlen met een gele punt

START TO WALK ! = de start van het wandeljaar.
De Chatons van Ronse richten deze wandeltocht in.
Het is een tocht waar ontmoeting en nieuwjaarswensen het doel zijn.
Iedereen komt iedereen tegen. We wensen elkaar een goed en gezond jaar, een jaar met veel plezierige kilometers. Tenslotte zijn we wandelaars onder elkaar.

Drie wandellussen zijn uitgepijld.
Ik kies eerst voor lus 3. De wandelpijlen brengen ons door het groene land naar le Pays des Collines. We overschrijden zonder dat we het zien de grens tussen het Vlaamse en Waalse gewest.
Overigens is het vandaag een vrij vlakke wandeling. De heuvels vormen een decor dat ons omringt
Na lus 3 is het voor mij tijd voor bubbels.
Dan stap ik lus 1, een stadswandeling.

Zo is nu het wandeljaar echt begonnen. 
In 2019 heb ik maar één keer in Ronse gewandeld. In 2020 zal ik er meer wandelen. Ik kreeg trouwens bij aankomst een spaarkaart.

Geen opmerkingen: