Gwy wandelt

maandag 24 mei 2021

Indoor day

Het is geen dag om buiten te lopen of terrasjes te doen.
Deze morgen zette ik aan voor mijn ochtendwandeling.
Maar toen ik buiten kwam was het nu toch wel aan het regenen. Dus snel weer binnen naar mijn appartement. 
Omdat het maandag is kon ik wel met de beweegoefeningen binnenskamers meedoen. Dat gaat via facebook live, door Gent Plus 50.
Op feestdagen is het kleine supermarktje vlakbij open van 8 tot 13 uur. Goed om snel enkele boodschappen te doen. 
We waren afgesproken om op de Vrijdagsmarkt een terrasje mee te pikken. Dat hebben we afgebeld.
Deze middag dan een heerlijke groenteschotel gegeten. Zoete rode peper, courgette, en aubergine gaven de maaltijd een zuiders karakter. 
En dan nog wat naar de televisie gekeken.
Na een hevige regen- en hagelbui met bliksem en donder, klaarde het op. Dus toch nog een korte avondwandeling. 

Geen opmerkingen: