Gwy wandelt

dinsdag 5 december 2017

Nieuwe printer

Al maanden sakkerde ik op mijn printer.
Als ik vanaf mijn laptop een afdrukopdracht door stuurde was die steeds verminkt.
Strepen op foto's.
Kalibreren en opnieuw instellen hielp niet.
Scannen lukte wel nog. Kopiëren ook.
Toen daarbij het zwart niet over kwam installeerde ik een nieuw inktpatroon. Het bleef fout. Inktkoppen reinigen had ook al niet geholpen.

Foert !!!
Zondag hakte ik de knoop door en bestelde een nieuwe inktjet printer bij Coolblue. Maandag was ik overdag niet thuis. Ik vond dan ook een briefje in mijn brievenbus dat ik die vandaan na elf uur in het postkantoor kon ophalen. Dat heb ik dan ook gedaan
Mijn nieuwe printer is een Canon.
De installatie is achter de rug. Vanaf mijn laptop print hij al.
Dat geeft zo een goed gevoel, zo weer te kunnen afdrukken.
Wat ik nu wel nog moet doen is hem draadloos verbinden met mijn tablet en met mijn smartphone. Dat zal voor woensdag zijn.

Geen opmerkingen: