Gwy wandelt

zondag 30 december 2018

Mijn laatste wandeldag dit jaar.

Het is 30 december.
Morgen is het de laatste dag van 2018.
Nu zondag nam ik de trein naar Zottegem.
Doel was de wafelentocht van de Egmontstappers aldaar.
In Zottegem is het altijd goed wandelen, zeker als de wandelclub Egmont de inrichter is.
Ik was er al vroeg, maar wachtte om te beginnen tot wanneer het klaar was.
Uit de aangeboden afstanden koos ik voor de 18.
Zottegem ligt aan de voet van de Vlaamse Ardennen. Op een tocht aldaar is het toch wat heuvelen, niet alles gewoon plat.
Het vriest niet meer. Ik had me goed aangekleed, maar achteraf gezien toch wel wat te veel. Het was warmer dan ik dacht.
Een tocht bij Egmont is voor mij nooit af, als ik geen broodje braadworst gegeten heb. Dat heb ik dan ook in de eerste rustpost gedaan, samen met een goed tomatensoepje.

Voor enkele foto's klik hier.

Geen opmerkingen: