Gwy wandelt

zondag 26 april 2020

Groene ruit

Deze morgen koos ik voor een wandeling in Mariakerke.

Het is toch een uurtje stappen van bij mij uit, tegen dat ik bij dat beeld van zomerlief ben.
Zonder corona zou het er nu kermis zijn.
Nu is alles stil. Ik koos voor de wandeling Claeys-Bouuaert.  De routebeschrijving heb ik op papier. Voor het parcours is dat niet nodig. Groene ruitjes geven de weg aan. Het is goed gepijld. Maar het is interessant in de tekst voor wat er zoal te zien is.

Ik liep weer te dromen, want ik vergiste me. Waar ik in de Beekstraat moest afslaan liep ik rechtdoor. En het duurde toch wat voor het tot me doordrong dat ik verkeerd was. Maar goed. De zon schijnt.
Terug gestapt op het parcours mocht ik het hoogtepunt van de tocht beleven. De doorgang aan het Leeuwenhof.
Behalve ik waren er ook  twee keer jonge ouders met hun kleinen op stap.
Verder stil, heel stil.

Wegens toiletproblemen heb ik de tocht niet volledig bewandeld.
Herkansing ergens in volgende week.

Klik hier voor de parcoursbeschrijving bij Route*You
Klik hier voor mijn visuële indrukken. 

Geen opmerkingen: