Gwy wandelt

donderdag 28 september 2017

Paling aan het Donkmeer

De donderdag is mijn Horizon-dag. Ook vandaag.
Om 10 uur was ik bij de wekelijkse samenkomst van de TaiChi groep. En tegen de middag sloot ik aan bij de surplussers.
Iedere maand begeleid ik deze groep op een uitstap.
Vandaag gingen we paling eten in restaurant De Pluim te Overmere Donk.
We waren met tien. En we waren niet alleen in dat restaurant. Een OKRA groep van 60 personen tafelde er ook.
Het was er gezellig druk. We hadden een goede tafel waarbij het gemakkelijk was voor de mensen bij ons die met de rolstoel waren.
Ik koos voor de paling in het groen. Anderen kozen voor een ander hoofdgerecht.
Na het aperitief, de paling en de koffie, wandelden we nog langs het meer.
Het was er rustig. Geen bootjes op het water. Daar dronken we aan de oevers van het meer nog wat vooraleer weer naar ons dienstencentrum te rijden.
Het was een gezellige dag. Alleen geraken we er niet, met onze groep wel.

Geen opmerkingen: