Gwy wandelt

donderdag 31 mei 2018

Donderdag = Horizondag

Iedere dag van de week is voor mij een bijzondere dag.
De donderdag noem ik mijn horizondag.
Dan ben ik vrijwel de hele dag in het lokaaldienstencentrum De Horizon, op de Lousbergskaai.
Vandaag zeker, want nu eind mei loopt het seizoen af.
Om 10 uur TaiChi. We waren met zes op deze slotbijeenkomst. We zijn overeen gekomen om deze zomer onze oefeningen buiten door te zetten. Buiten zal dan het Coyendanspark zijn of het Astridpark.
Afin ... Ik hoor het wel wat het wordt.
Ons middagmaal in het LDC was weer lekker. De donderdag zijn het altijd frietjes. Vandaag met goulash. Het heeft me gesmaakt. Zeker omdat we weer aan een grote tafel zaten . Eten is lekker. Samen eten maakt het nog meer lekker.
In de namiddag nam ik dan deel aan het turnen. Onze animator had weer nieuwe oefeningen bedacht. Waar dat ze al die inspiratie vandaan haalt weet ik niet. Maar zo weet Ann ons wel altijd in beweging te krijgen.
Daarna nog even een terrasje gepikt. Terwijl ik mijn duveltje dronk waren andere mensen hard aan het werken. Het is wel vreemd zo een huis met een pannen dak te zien tussen twee hogere flatgebouwen.

Ons TaiChi jaar is nu afgesloten, Ons turnjaar ook. Maar ik denk dat ik me toch voor een zomercyclus zal inschrijven.

Geen opmerkingen: