Gwy wandelt

woensdag 27 maart 2019

Sloeberige midweektocht

Vandaag nam ik deel aan de :midweektocht van wandelclub De Scheldestappers uit Zingem.
Ik was er vroeg bij.
De tocht die ik wou stappen bestond uit drie trajecten.
Het eerste traject bracht de wandelaar langs de Wannelappers route.
Dat ging dan verder over natte paden, met vlonders over de plassen. Een pittig stuk was dat.
Dan wat langs het jaagpad. De 21 had hier een kleine lus, en zo kwam ik weer op dat moeilijk stuk met de vlonderpaden. Dan verder richting Asper.
Daar hadden we de eerste rust, maar ik ben niet gestopt maar meteen het tweede traject gestart. Ik vond het vreemd. Ik zag niemand voor mij of achter mij. Ik zal toch niet de enige zijn die voor de 21 koos? Dit traject bewandelde de trage wegen.
Terug in de rust in Asper was het tijd om een soep te nuttigen bij mijn lunch. Het was daar druk, maar ik vond toch nog een zitplaats. Het was wel een kleuterstoeltje.
Het derde traject bracht ons weer naar DE KLUB in Zingem terug. Al babbelende met mensen die voor een kortere afstand gekozen hadden, had ik geen erg in een splitsing, en passeerde ik een afslag.
Nu ja, zo werd mijn wandeling 3 kilometer korter. De volgende keer beter opletten.
En zo had ik meteen wat extra tijd om over de wandeling na te praten.
Iedereen die ik sprak heeft heerlijk van de wandeling in het ontluikende groen genoten.

Klik hier voor wat foto's die ik met mijn mobieltje nam.
Ook mijn clubgenoot René was er. Zijn fotoreeks spreekt meer aan de mijne. Klik hier voor zijn album. 

Geen opmerkingen: