Gwy wandelt

zondag 3 maart 2019

Weercijfer 5

Een herberg uit de 18de eeuw.
Er was wel geen goed weer voorspeld, maar omdat ik zolang ziek thuis zat, wou ik wel buiten zijn en bewegen.
Ik nam de trein naar Torhout om ginder een stuk van de Verloren Kost tocht mee te stappen.
Na de inschrijving en een kop koffie zette ik aan.
Onmiddellijk mocht ik mijn poncho aantrekken. Het regende.
De regendruppels waren ook op mijn bril zodanig dat ik moeilijk kon zien. En zonder bril zie ik ook niet goed. Dat gaf me wat problemen om de wandelpijlen te zien.
Eensklaps stond ik weer in de startzaal. Nauwelijks 6 kilometer gestapt.
Ik heb dan maar een kom soep gedronken en dan weer naar het station.
Ondanks mijn verloren lopen vind ik het geen verloren ochtend. Ik ben toch buiten geweest en heb veel bekenden ontmoet.

Geen opmerkingen: