Gwy wandelt

zondag 10 januari 2021

Zonnige katertocht

Mijn wandeljaar begint op 1 januari met de katertocht van de wandelclub NVV.
Door de corona maatregelen is het dit jaar wat anders.
Clubwandelingen met rustposten en catering kunnen niet doorgaan.
De wandelclubs pijlen als alternatief omlopen uit, waarbij ze de pijlen een paar weken laten hangen, de zogenaamde corona wandelingen. 
Vandaag koos ik voor de katertocht ingericht in Torhout  door de wandelclub Nacht van Vlaanderen.

Winter temperatuur was voorspeld:  tussen -1 en 3°C.
Ik was dan ook goed aangekleed. 

De wandeling vertrok aan het station van Torhout.
Uit de aangeboden afstanden koos ik voor de 6 km. 
Het was ideaal weer om te wandelen. 
De winterzon straalde en deed me ook stralen. 
Door de vorst waren ook de aarden wegjes droog. Niets van modder.
Een mooi traject, waarbij ik Ruddervoorde-wegel het mooiste stuk van de wandeltocht vond. 

Geen opmerkingen: