Gwy wandelt

woensdag 11 oktober 2017

Dag 4

11 oktober is de 4de dag van onze wandelvakantie.
Op het programma staat : Vrije dag en afhalen inschrijvingskaart.
Gisteren waren we laat toegekomen. Vandaag ging ik dan ook pas om 9 uur ontbijten. Ik was de enige niet. De meeste wandelaars uit onze groep waren rond die tijd ook in het restaurant.
Ons hotel maakt deel uit van een waterpretpark. We wandelden dan ook naar het strand om nadien wat bij de splash te verpozen.
Het middageten hield ik gezien het laat ontbijt sober.
Om 14 uur verzamelden we aan de autobus om naar Marbella te rijden om onze inschrijving voor de wandelvierdaagse te regelen.
Aangekomen op de plaza, kon ik al enkele wandelkennissen ontmoeten Die zal ik allicht de volgende dagen meer tegenkomen.
De meesten van onze groep kiezen voor 4 keer 20 kilometer.
Na wat over het strand en de promenade gedwaald te hebben keerden we om half zes naar ons hotel terug.
In onze all in formule zit een heel avondprogramma. Ik ga evenwel vroeg naar bed. Ik heb nog wat slaap in te halen.

1 opmerking:

Unknown zei

Veel plezier daar, wij waren daar ook enkele jaren geleden en met goede herinneringen aan de wandelingen en de organisatie.