Gwy wandelt

zaterdag 17 februari 2018

Oei ! Niet vol gehouden.

Wat lees ik in een mail van Tournée Minérale ? Een maand zonder alcohol.
We zitten over de helft! Goed op dreef? Misschien voel je je zelfs wat frisser door je twee weken zonder alcohol? Zoveel te beter! 

Maar ik moet op mijn borst kloppen. Ik heb er me niet consequent aan gehouden. Woensdag en vrijdag heb ik toch respectievelijk van een cava en een biertje geproefd.

Ik lees:
Niet ideaal, maar er is geen man overboord. Dat het een keertje misging, is jammer. Maar het zou veel spijtiger zijn als je het daardoor helemaal opgeeft. Onze Tournée draait erom je lichaam een alcoholpauze te geven en even stil te staan bij alcoholgewoontes. Laat dat niet verknallen omdat het één keer niet lukte.

Dat wordt dus herpakken.
Een paar van mijn vrienden zullen dat ook doen.
De meesten echter zondigen niet.

Geen opmerkingen: