Gwy wandelt

zondag 4 februari 2018

Prosper De Maeght

Wie was Prosper De Maeght ?
Je ziet hierbij een standbeeld van hem. Hij steekt een kar met daarop een deur. Er was op een infobord  uitleg bij.
Ook op internet vind je info over die man. Ik heb het gezocht. Wil je het ook weten klik hier.
Echt een man om een wandeling naar te vernoemen.
Dat doet Hanske De Krijger. De Oudenaardse wandelclub richtte vandaag een wandeltocht in, die vanuit Eine vertrok.
Ik was erbij.
Uit de aangeboden afstanden koos ik voor nummer 18, een wandeltocht van 19,5 kilometer.
Hoogtepunten in deze tocht waren voor mij de passage langs de ruïnes van de abdij van Ename en de doortocht langs de Reitmeersen.
Ik wil toch even verklappen dat ik volgens mijn mobieltje in 3uur en 13minuten   20,87 kilometer gestapt heb.
Voor wat foto's van mijn mobieltje, klik hier.

Geen opmerkingen: