Gwy wandelt

maandag 12 augustus 2019

Goldfinger op de Kouter

Toe ik deze voormiddag in Gent over de Kouter liep, weerklonk daar Goldfinger.
Op de kiosk was een brassband aan het spelen : Maltby Miners Welfare Band. 

Ik zelf was op weg naar mijn bank. Ik moest nog mijn Mastercard afstemmen voor mijn volgende buitenlandse reis.

Het was al een hele reeks boodschappen vandaag:
Eerst naar de post.
Dan naar de sleutelmaker voor reservesleutels.
Dan naar mijn flat, want de man van Mister Minit had me aanbevolen ze onmiddellijk te proberen. Ze deden het, en ik dan naar de Kringloopwinkel om wat spullen weg te brengen. Dan kon ik verder naar de bank. En terwijl ik toch in de buurt was gelijk de AVA aangedaan.

Het is vandaag een dag om een en ander bij te werken: correspondentie, inschrijvingen, activiteiten melden, een flyer maken, contact met de syndic, een plaquette ontwerpen, verslagen maken.

Ik kom niet klaar vandaag. Morgen is er weer een dag.

Geen opmerkingen: