Gwy wandelt

zondag 10 juni 2007

Mijn relaas van Paris-Tubize

Voor de 33ste keer organiseerde de wandelclub "Les Roses Noires" haar vierdaagse voettocht: Paris-Tubize. Ik nam voor de eerste keer eraan deel, en had startnummer 30.Het was een zware tocht,die veel voldoening gaf.
De foto reeksen heb ik bij Picasa geplaatst. Klik op de links hieronder

Mijn relaas staat in mijn log bij Skynet. Klik op de links hieronder om mijn indrukken te lezen:

De verslagen heb ik op Wandelmee.be gepubliceerd, waar je ook verslagen en fotoreportages van medewandelaars vindt.

Volgend jaar gaat de 34ste editie door. Datum: 9 tot en met 12 mei 2008. Afspraak in Tubize op 8 mei 2008, om 15 uur.

Neem in het najaar contact op met Michel Defrenne, mail = mitch.def@scarlet.be


Posted by Picasa

Geen opmerkingen: