Gwy wandelt

maandag 24 juni 2013

Batterij weeral leeg

Heb je dat soms ook? Ineens staat de batterij-indicator van je mobieltje op rood.
Mijn smartphone houdt het geen dag uit ik als alles aan heb staan.
Als ik de internet toegang uit zet, en de GPS ook niet aan heb staan dan duurt het wat langer vooraleer de batterij leeg is.
Als ik voor een dag weg ben, neem ik voor de zekerheid ook altijd mijn oplader mee.
Ik overwoog al om een nieuw mobieltje te kopen? De batterijen van de nieuwe modellen zullen allicht langer mee gaan? Maar ja ...! Het is zoveel geld!
Ik heb dan maar een accu gekocht. Het is zo een ding dat je open plooit, in de zon legt en dan laadt de accu zichzelf op. Dat duurt wel uren.
Je kan het ook met de telefoonlader in het stopcontact steken. Als er stopcontact is doe ik dat, want het gaat heel wat sneller.
Met het accu kan ik mijn telefoontje 2 keer opladen.
Het is een solar charger van het merk Xtorm, een Xtorm Lava Charger.

1 opmerking:

Anoniem zei

Hallo Guy,
Heel handig toch, vooral als er dan al eens sprake is van zon. Met het weer dat we nu ervaren kan je maar beter het stopcontact gebruiken.