Gwy wandelt

zaterdag 11 juli 2020

Een schotel op zijn Japans

Het mossel seizoen is weer gestart.
Twee kennissen van me hadden een taxi besteld om in een Gentse buurgemeente mosselen te eten.
Ze hebben wel wat geduld moeten hebben. Meer dan een uur aanschuiven vooraleer ze binnen mochten.
Ze hebben genoten. Een van hen, kreeg zelfs zonder bijbetaling een tweede kasserol.

Zelf zijn we met familie op restaurant geweest.
Het was er redelijk rustig.
Op voorhand had ik bij de reservatie gemeld dat ik de Japanse vleesschotel zou nemen.
Ik kreeg wel goesting om toch mosselen te vragen.
Dat heb ik niet gedaan. Het zal voor een van de volgende dagen zijn.

Na het gezellig etentje stapten we huiswaarts.
We dachten om nog even het Astridpark binnen te gaan.
Vele muziek optredens daar, maar terwijl we er passeerden was alles nog stil. Het feest was blijkbaar later in de namiddag.

Dan maar wat verder in het Bavo dorp gewandeld en even blijven zitten op een terrasje in de Ganda straat.

Ondertussen weer braaf thuis.
De pijn in mijn heup is nog niet voorbij.
Dat wordt dus insmeren met voltaren, een paracetamol slikken en vroeg naar bed.

Geen opmerkingen: