Gwy wandelt

zondag 18 juli 2021

Spoetnikwandelen

Het was al lang geleden dat ik een clubwandeling gestapt heb.

Vandaag is het er van gekomen : aan zee nog wel : de beachwalk van de Spoetnikstappers.

Het vroeg wat tijd om naar Lombardsijde te geraken: Twee uur voor trein en tram. 
De wandelclub staat gekend om haar gezelligheid, de lange trip is dan ook de moeite waard.
Eens aangekomen schreef ik me in, en at alvorens te vetrekken al wat van mijn lunch.
Meer dan een jaar geleden dat ik nog geclubwandeld heb, koss ik vandaag voorzichtshalve voor de kortste afstand.
Een tocht in drie episodes:
Eerst het militair domein links van mij.
Dan een doortocht door de duinen,
En om terug naar de startplaats te gaan campings, chalets en zo links van mij.

Een en en al groene wandeling.

Ik zal deze week nog meer naar de kust trekken om te wandelen. 

Geen opmerkingen: