Gwy wandelt

zaterdag 19 februari 2022

Zieke vrijdag

 De vrijdag is gewoonlijk onze markdag. Op de Vrijdagsmarkt doen we onze inkopen en deze voor buren.  En daarna gaan we nog naar her en der.
Maar ik voelde niet goed. Ik telefoneerde en bleef maar gewoon thuis. Ik wou het risico niet lopen om op straat te vallen en naar het hospitaal gebracht te worden, zoals vorige week gebeurde. Ik viel toen toch wel op mijn gezicht. Mijn bril geschonden en een kwetsuur aan mijn linkeroog en heel wat blauwe plekken.
Gelukkig dat ik gisteren thuis bleef want de buikpijn verergerde vreselijk. Ik moest weer naar bed. Dat was mijn stapdag gisteren: van de slaapkamer naar de badkamer en omgekeerd. 
Gelukkig kreeg ik ziekenbezoek, want zo een hele dag alleen ziek thuis zitten is maar niets. 

Vandaag is het ergste voorbij. Ik neem echter nog een rustdag!

Geen opmerkingen: