Gwy wandelt

zaterdag 2 november 2019

Spoken in Gentbrugge

Nu eens weer naar de Vierde Zaal in Gentbrugge.
Van daaruit richtten de Florastappers hun spokentocht in.
Daar wou ik natuurlijk bij zijn.
Ik wachtte tot de late namiddag. Zo een tocht is toch plezanter als het donker is.
Het was geweldig druk toen ik aankwam. Een griezel wees de mensen waar de inschrijving plaats vond. De sfeer zat er meteen in.
De wandelclub wist wat het wandelen betreft mooi onverhard en verhard te brengen.
En wat de enscenering betreft. Dat was een goede mix van artefacten, spoken, griezels, heksen.
De heksen waren trouwens in hun vriendelijke dag. Vandaag aten ze geen kinderen op.
De vele kinderen gierden en schaterden het uit.
En een senior als ik had er plezier in, dat het jonge volkje zo kon genieten.
Kortom een korte en sfeervolle wandeling.
Wil je foto's van deze tocht zien, dan kan dat in het album dat mijn clubgenoot René maakte. Klik hier.

1 opmerking:

rene depuydt zei

Bedankt Ghuy om mijn foto's bij Uw verslag te plaatsen,al was het bij ons noodgedwongen bij daglicht !!!