Gwy wandelt

donderdag 10 oktober 2019

Vandaag een HORIZON dag

De Horizon is het lokaal dienstencentrum gelegen op de Lousbergskaai te Gent.
800 stappen van mijn flat.

De donderdag ben ik er altijd.
Verschillende van mijn kennissen waren er niet vandaag.
Reden: een uitstap naar Parijs.
Ik denk dat ze een mooie dagtrip hebben, zoals ik het op Facebook een beetje volg.

's Morgens volg ik de Tai Chi groep.
We doen de Tai Chi 37.
Enkelen van ons zijn er al lang bij. De meesten zijn nieuwelingen.
Vandaag zijn we tot vorm 9 geraakt.
We zijn met een goed groepje. Zo tegen de 20 mensen. Meer zouden het er niet mogen zijn. Ons  bewegingslokaal is te klein voor meer volk.
Met de anciens hebben we de volledige vorm uitgevoerd. Dit onder muzikale begeleiding van een onzer die op een Japanse fluit speelde. Shakuhachi noemt dat instrument. Bekoorlijk zo !

's Middags gebruik ik dan de maaltijd aldaar.
Altijd lekker. Bovendien gezellig.
We zitten met zijn tienen aan de grote tafel

Ik wou deze namiddag nog eens naar daar terug keren. Maar het is er niet van gekomen.

Geen opmerkingen: