Gwy wandelt

maandag 19 oktober 2020

Nog eens naar de Bourgoyen

Een bericht in de facebookgroep Wandelagenda vertelt over een wandeling in het natuurgebied Bourgoyen-Ossemeersen.
Daardoor realiseerde ik me dat het een hele tijd geleden was, dat ik er ben geweest.
Deze morgen lijnbus 3 genomen, en naar de Driepikkelstraat. 

Ik koos voor het blauw parcours, zo kon ik een groot stuk langs de Leie wandelen. 
Het was een stille wandeling, maar ik was niet alleen. Er waren nog wandelaars en joggers. 
Ik heb er mijn tijd voor genomen.
Vele keren gewoon stil gestaan om de kleurenpracht van de herfstbladeren te bewonderen.
Ook om even te blijven luisteren naar het getjilp van de vogels. 
Dar brengt rust. 

>>>> Wandelen is genieten. 

Voor wat foto's die ik met mijn mobieltje nam, klik hier
Voor de parcoursbeschrijving en meer info van de stad Gent, klik hier;

Geen opmerkingen: