Gwy wandelt

maandag 12 oktober 2020

Ziek geweest

 Amaai. Ik wordt oud en liep niet goed.
Verschillende afspraken moest ik afzeggen.
Gisteren was het helemaal prijs. Ik moest mijn bed houden.

Maar deze morgen ontwaakte een nieuwe mens.
Vol  energie, en dat was ook nodig.
44 ongelezen mails,
Tientallen berichten op Facebook.
Een stapel klassieke post van wel 20 centimeter dicht.

Daarmee ben ik begonnen.
Er zat veel reclame bij, die ik zo de papiermand ingooi.
Ook veel bedelbrieven om geld te vragen voor een goed doel.
Ook wat tijdschriften van verenigingen waarvan ik deel uitmaak.
Die vroegen gelijk om het lidgeld voor 2021 te betalen, Wat ik maar onmiddellijk heb gedaan.
En wat bijzonder leuk was:  de twaalfrittenkaart van de spoorwegen zat ook tussen de post.

Dan naar de PC. Eerst facebook afgewerkt. Ik beheer daar een groep van meer dan 7000 leden. De groep WANDELAGENDA. Nieuwe leden toelaten, Ongepaste berichten verwijderen. En dan de verschillende wandelverhalen lezen. 

Nu nog verder mijn mail afwerken. 

Geen opmerkingen: