Gwy wandelt

maandag 9 november 2020

Beheer facebook groep

 Een facebook beheren, vraagt dat veel werk ? 

Ik beheer een facebookgroep van zo een 8.200 leden. 
-) Dat betekent heel wat berichten per dag. Er was een tijd dat ik veel berichten moest verwijderen. Dat zijn er nu gelukkig veel minder. Ik heb wat beperkingen ingesteld voor het plaatsen van berichten in de groep. 
Desalniettemin moet ik ondanks die automatische regelingen toch nog toezien en een bericht verwijderen wegens ongepast of omdat het bericht niet openbaar geplaatst was. 

-) Per dag heb ik ook zo een dertigtal aanvragen van mensen die ook willen lid worden.
Ook hier heb ik mechanismen ingebouwd. Nemen de aanvragers de moeite alle lidmaatschap vragen te beantwoorden, dan gebeurt het nu zonder dat ik er naar om kijk.
Beantwoorden aanvragers de betrokken vragen niet, dan volgt so wie so afwijzing. 

Over welke facebook groep gaat het?   Klik hier 

Geen opmerkingen: