Gwy wandelt

donderdag 5 november 2020

Heerlijk wandelen in Belsele

 

Over de corona tocht van de Reynaertstappers had ik al meerdere enthousiaste wandelverslagen gelezen. Ook al mooie fotoreeksen gezien. 
Die tocht wou ik dan ook doen. Zeker nu het zo een zonnige dag is. 
Dus met zo een gratis treinrit van HALLO BELGIUM naar Belsele. 
Het station uit, volgde ik meteen de oranje pijlen. Een goed begin langs het Sint-Andriesbosje en dan Belsele dorp in, waar de start van de coronatocht is. 
Een prachtige tocht.
Genieten van de kleurenpracht van de bladeren.
Genieten van de paddenstoelen en zwammen.

Ik ben maar één medewandelaar tegen gekomen. Afin ... Niet tegengekomen: hij stak me voorbij. Na een goede dag zeggen weer uit elkaar.
De zon scheen soms in mijn ogen zodat ik soms een pijltje miste.
Een echtpaar vroeg me of ik de wandeling stapte. De vriendelijke mensen wezen me erop dat ik al eerder rechts af had moeten slaan.

Het was een stille wandeling puur natuur.

Geen opmerkingen: