Gwy wandelt

zondag 3 juli 2022

Groen Daknam

Vandaag koos ik voor een clubwandeling.
De Reynaertstappers richtten hun Runners Lab Walk Classic in. 

Gemakkelijk was dat pijlen ons vanaf het station naar de startzaal brachten. 
In het voetbalstadion was de start in een lokaal op het jeugdterrein. 
Er waren verschillende afstanden uitgepijld. De langste afstand was 50 km. Ik koos echter voor de kortste. 
De eerste kilometers waren voor iedereen dezelfde.
Af en toe zon, meestal heerlijk in de lommer van de bomen.
In het traject dat ik koos,  dan daarna een wegel geflankeerd door beelden met scenes uit het leven van Reynaert De Vos. 

Terug in de startzaal trakteerde ik me op het eigen clubbiertje: een blonde tripel. 

Tof vond ik ook dat ik vandaag zoveel wandelbekenden ontmoette.

Op de wandeling nam ik enkele foto's, klik hier. 

Geen opmerkingen: