Gwy wandelt

donderdag 13 oktober 2016

Terug uit Santiago

13de reisdag, 2de dag terugreis
Over de Seine
Vandaag is het nu echt de laatste de dag. Het is een dag op de autobus. Meer dan 1.000 kilometer.
Om halfzeven ontbijten we nog in het weghotel 'Les Bruyères' in Castets. En dan met zijn allen de bus in. Mijn valies het laatst,  want ik mag er het eerst uit. Ik rijdt niet mee tot de Scheldeboorden in Temse, maar verlaat de bus al in Gent.
Aanvankelijk rijdt de bus over een rustige snelweg. Eens in  Bordeaux wordt het een beetje aanschuiven. Daarna gaat het weer vlot tot Parijs.
Op de bus hadden we gewoonte getrouw, de grote Scheldeboorden-prijsvraag. Samen met een wandelcollega had ik 31 punten. We stonden ex aequo . Mijn medewandelaar werd eerste op basis van de schiftingsvraag. Ik eindigde tweede.
Na de drukte op de autoweg bij Parijs stopten we nog eenmaal. Dat was de gelegenheid voor een groepsfoto. Die staat op facebook bij Marc of Caro.
Om 22 uur was ik weer in Gent. Dat was, stops inbegrepen, dus meer dan 14 uur onderweg. 

Geen opmerkingen: