Gwy wandelt

woensdag 26 oktober 2016

Uitpas

Uit in Gent is wel iets voordeliger met de Uitpas.
Je spaart er met name punten mee.
Zo kreeg ik voor het mosselfestijn deze middag korting in ruil voor gespaarde punten.
Bovendien kon ik vandaag ook nog naar het belfort gaan, om punten om te ruilen voor een geschiedkundig boek in verband met 'Mijn Gent, schoon Gent'

Er vertelde iemand me dat dit voor mij zeker interessant is omdat ik veel naar uitvoeringen en concerten ga.
Dat is misschien waar. Er is meer: ook bij museumbezoek kan je een punt verdienen, of bij sportactiviteiten: de donderdag houden verschillende mensen die Tai Chi of Qi Chong beoefenen hun kaart tegen de scanner.
En als je geregeld naar de Gentse stadsbibliotheek gaat is zo een kaart ook interessant. Op het gelijkvloers vlak bij de sprinters staat een scanner. De kaart zelf kan je opvragen bij het info-punt links als je de bibliotheek aan de zuid binnengaat.

Geen opmerkingen: