Gwy wandelt

zondag 27 oktober 2013

Tuinbouwstreek

Het zou nat zijn in Wetteren. Dat was voorspeld. Daarom had ik zondag mijn paraplu mee voor de tochten van de tuinbouwstreek. Het was al de 57ste keer dat WSV Wetteren de voettochten der tuinbouwstreek inrichtte. Het is en blijft een parel van een wandeling. Rudy had het parcours vernieuwd. Ik was dus wel wat nieuwsgierig welke trajecten hij uitgewerkt had. En wonder boven wonder heeft het de hele tocht niet geregend. Als ik vanuit Zelzate vertrok regende het. Toen ik op de autobus huiswaarts zat, regende het weer. Op de wandeling zelf heb ik geen druppel gezien. Kortom - ik heb het al gezegd - een parel van een wandeling. 
Vanuit het Schepperinstituut bewandelden we het jaagpad van de Schelde.We werden dan de meersen ingestuurd. Het gehucht Ten Ede was onze rustplaats. Vriendelijke en enthousiaste WSV-ers ontvingen ons daar. Ginder hadden we een plaatselijke lus. We = dat zijn dan de wandelaars die voor de 21 of de 30 gekozen hebben. 
Maar kom kijk op de foto`s, die verschillende wandelaars op het internet gezet hebben. Klik bijvoorbeeld op Photos-Marches.

Geen opmerkingen: