Gwy wandelt

woensdag 19 augustus 2015

Een maandag in de ziekenkamer

Gisteren hadden de vriendelijke mensen van het hospitaal me naar de ziekenkamer gebracht. De verplegers hebben me moeten onder steunen. Ik kon bijna niet stappen. Ik was ook aan een Baxter gekoppeld.
Eens in bed mocht ik niet zelfstandig op staan. Om bijvoorbeeld naar de WC te gaan moest ik hulp in roepen. Dat deze die mensen overigens op een decente wijze.

In de loop van de dag verbeterde het snel. Ik had een goede kamergenoot. Die was zeker behulpzaam.

Ik kon mij zelf ook meer bewegen. Met zo een Baxter aan gekoppeld, loop je echter niet ver.

En nu weer vroeg slapen.

3 opmerkingen:

Unknown zei

Hey Gwy vandaag nog over jou gesproken met Mickey in Diksmuide.
Wordt maar snel weer beter makker en verzorg je goed.
Patrick Vanderstukken

rene depuydt zei

Beste Ghuy,vandaag nog over U gesproken op de tocht met Ann,herstel goed en hou er de moed in!
Grtn,Rene.

Guy (= Gwy) zei

Beste René, jij was ook relatief snel ter been. Ik hoop voor mij het zelfde. Groeten van Guy