Gwy wandelt

vrijdag 30 november 2018

Maandelijkse ronde

Iedere maand breng ik magazines van OKRA rond.
Ik ben bij het trefpunt van Gent centrum aangesloten.
Mijn ronde ligt waar ik verblijf: zeg maar mijn eigen straat, Sint-Anna, straten bij het Zuidpark, en ook enkele in de Machariuswijk.
Ik doe er toch anderhalf uur over om de tijdschriften in de brievenbussen te steken. Maar met zo een goed weer als vandaag is het aangenaam om buiten te zijn. Het is aangenaam in de eigen omgeving te wandelen. Zo een muurschildering als op bijgaande foto valt me dan op.

Bij de magazines steekt steeds een activiteitenoverzicht.
Ben je geïnteresseerd. Het voorlopig jaarprogramma van OKRA trefpunt Gent Centrum voor 2019 kan je op internet vinden. Klik hier.

(Maandag gaan we de brochures van OKRA Academie verdelen. Over het programma van OKRA Academie plaats ik volgende week wel een bericht in deze blog.)

Geen opmerkingen: