Gwy wandelt

vrijdag 23 november 2018

Een vrijdag


Soms gaat het anders dan voorzien.
Ik zou deze morgen na de bijeenkomst in Sint-Jacobs een vergadering hebben met OKRA Academie. Wegens vele ziekmeldingen was die vergadering afgelast.
Daarmee heeft een mens dan eens tijd voor zich zelf. 

Mijn levensgezellin had deze ochtend ook een vergadering. Haar vergadering ging wel door.
Ik mocht dus even alleen naar de markt.
Het was niet echt druk. Komt dat door het kille weer?

Zo op de markt lopen is altijd plezant. Enkele kennissen tegen komen.
Zien dat je hier veel gerief goedkoper kan aanschaffen dan bij de AS Adventure bijv. Op de markt is alles beterkoop dan in de reguliere winkels. 

Ik wou nog een fotootje nemen van de sfeer op de markt. Door mijn gebabbel kwam het er niet van. Op weg naar mijn flat moest ik dan toch de zogenaamde Belgacom toren zien. 

Geen opmerkingen: