Gwy wandelt

vrijdag 24 april 2020

Vrijdagmorgen

De Vrijdagsmarkt is nu leeg
Een vrijdag nog voor de corona periode.
's Morgens kwamen we met zo een tiental mensen samen in de Sint Jakobskerk.
Dan stapte ik naar de Vrijdagsmarkt.
Daar was ik ook vrijwel altijd afgesproken.
We sloten het marktlopen af in café De Postiljon.
Op de terugweg nog even langs slager Geert.
Om de ochtend af te sluiten nog even binnen springen in taverne Dynasty op de Oude Beesten markt.
Daar at ik een croque monsieur, of we stapten verder naar de Kasteellaan, naar restaurant Dali voor het dagmenu met marktverse vis.

1 opmerking:

Unknown zei

Dag Guy!

Een groet vanuit het klooster der verdrukten hier in Ehvn. Mijn Mieke is slotzuster en ik een kluizenaar. Zitten nu vaker dan ooit achter de laptop om nog wetenswaardigheden te kunnen vergaren uit het wandelland. En de buitenwereld hier. En zo volgen we nu ook intenser jouw dagdoorbrengst, in en om het Gentse. Wensen jou allerbeste en sterkte met je thuis moeten blijven. Zo je zal zien is mijn e-mailadres veranderd. Groet vanuit het jouw bekende Ehvn.
Peter en Annemiek