Gwy wandelt

woensdag 5 augustus 2020

Amaai !

Uitzicht vanuit mijn raam
Het kan soms tegen zitten.
-
Al maanden zijn ze aan de voorgevel van mijn flat aan het werken.
Een stelling verhindert dat ik naar buiten kan kijken.
En al overdag moet ik met licht aanzitten in mijn woonkamer
Het ergert me dat het zo lang duurt.
Wanneer zullen ze klaar zijn?
-
Zaterdag kwam ik ter val.
Met ernstige bloedingen werd ik in het ziekenhuis opgenomen.
Mijn hoofd zit nu in verband.
Ik zie er niet uit en durf niet onder de mensen komen.
-
En nu vertikt mijn laptop het.
Toen ik gisteren avond naar bed ging, liet ik Windows 10 updaten.
Had ik beter niet gedaan, want nu is het bijna 10 uur, en het werkt nog altijd niet.
(Dit bericht schrijf ik met mijn tablet)
-
Hoe zeggen ze dat ?
Een ongeluk komt nooit alleen.

Geen opmerkingen: