Gwy wandelt

maandag 3 augustus 2020

Hechtingen

Deze ochtend dan naar de huisarts.
Problemen met mijn hoofdverband. 
In de kliniek zolang ik aan de apparatuur lag, had ik geen bril of mondmasker nodig.
Eens buiten bleek het me onmogelijk om een bril op te zetten of een mondmasker aan te doen. Zo goed was mijn hoofd ingepakt. 
De huisarts heeft het verband wat aangepast. Ik kan nu wel een bril dragen, me scheren en nog meer.
Het verband moet ik wel nog blijven dragen.
Volgende week gaan de hechtingen eruit.
Dan wordt ook het verslag van de spoedartsen besproken. 

Mijn activiteiten voor deze week heb ik afgezegd.
Ik stap wel nog naar mensen van mijn bubbel.
En onderweg vragen kennissen en buren me wat er met mij gebeurd is. 
Het is sympathiek dat mensen me (ook via de mail) beterschap wensen. 

Geen opmerkingen: