Gwy wandelt

maandag 3 augustus 2020

Verband om het hoofd

Mens !!!
Wat zie ik eruit.
Mijn hele hoofd is ingepakt. 

Zaterdag heb ik een zware val gemaakt.
Op mijn achterhoofd te recht gekomen 
Bloeden dat het deed.

Gelukkig kwamen omstaanders ter hulp. 
Een iemand legde wat onder mijn hoofd, zodanig dat dit van de kasseien weg was.
Een mevrouw gaf me tikken tegen de wangen en hield  mijn ogen open.
Ik was bewusteloos.
Een brandweer man bracht mijn vriendin tot rust.
Ze waren met zo een zeven en bleven tot wanneer de 112 afkwam.

Toen ik bij bewustzijn kwam lag ik in de SPOED 
Daar hebben ze me goed verzorgd. 

Mijn oprechte dank aan de voorbijgangers die spontaan ter hulp kwamen, en om de vriendelijkheid en deskundigheid van de SPOED. 

1 opmerking:

Unknown zei

Zeker een spoedig herstel gewenst wandel makker. Groetjes van Eddy en Hilda Vandewalle.