Gwy wandelt

zaterdag 20 februari 2021

Sint-Valentijn Anders in Gent

Deze ochtend wandelde ik in Gent de Sint-Valentijns Anders wandeling.
Die wandelingen worden ook in meerdere plaatsen in West- en Oost-Vlaanderen ingericht, ideaal voor alle geïnteresseerden die de liefde willen vieren. 
Op de tocht zijn 8 V-punten, met telkens een getuigenis. 
Op de V-borden kan men een QR-code scannen. Bij mij lukte dat jammer genoeg niet. Maar ik heb de getuigenissen dan achteraf gelezen.

De wandeling vertrekt van de Sint-Niklaaskerk.
De wandeling doet de binnenstad aan en de Machariuswijk. Precies waar ik woon. 
Het was aangenaam om aspecten te ontdekken waar ik nog nooit op gelet had. 

Voor wat foto's die ik met mijn mobieltje nam, klik hier.

Morgen 21 februari is het de laatste dag van Sint-Valentijns Anders

Geen opmerkingen: