Gwy wandelt

woensdag 19 januari 2022

Portefeuille

Ben ik weer een gelukkig mens!
Gisteren kreeg ik een telefoontje dat mijn portefeuille binnengebracht was bij de Gentse politie. 
Deze morgen ben ik dan er om geweest. 

Ik was die verloren, gelukkig was er een eerlijke  vinder, waarvoor mijn hartelijke dank. 
Toen ik me realiseerde dat ik die kwijt was, dacht wanneer heb ik die het laatst in handen gehad ? 
Het was zondag, in een winkel waar ik altijd met mijn bankkaart betaal.
De maandag is die winkel gesloten, Ik kon dan ook pas dinsdag informeren of ik mijn portefeuille daar laten liggen had. Dat bleek niet zo te zijn.

Wel lastig want mijn lijnkaart, mijn bankkaart, mijn identiteitskaart en nog meer zitten erin.
Ik bereidde me al voor om aangifte te doen, want een nieuwe kaart krijg je zomaar niet.

Maar dat is dank zij een eerlijke vinder niet nodig meer. 

Geen opmerkingen: