Gwy wandelt

donderdag 13 januari 2022

Ziektedag

Een fotootje genomen van het begin
van een van de afleveeringen.
Voor het nieuwe jaar wensen we elkaar de beste wensen, en een goede gezondheid. 
Dat doet deugd, want vele activiteiten kunnen we niet doen zonder een goede gezondheid.

Ik had het gisteren voor.
De nacht van dinsdag op woensdag, was voor mij een slapeloze nacht. Overal pijn: krampen in de benen, buikpijn, een pijnlijke rechterborst. 
Ik besloot dan ook om die dag niet buiten te komen.
In de ochtend dan een middel genomen om naar de WC te gaan. Dat werkte verbeterend. Wel veel naar de badkamer moeten gaan.
Rond de middag verdween de pijn. Ik moest niet meer gaan liggen maar kon gewoon zitten. 
Ik heb dan maar naar verschillende afleveringen van Witse gekeken. Er staan er veel op VRTNU.

En nog bezoek gekregen van mijn harts vriendin. Zoiets doet deugd. 

Ik wens dus zeker voor allen een goede gezondheid. 

Geen opmerkingen: