Gwy wandelt

woensdag 8 juni 2022

Werkzaamheden waar ik woon


Er wordt gewerkt.
Gisteren was ik ondanks dat ik onwel was,  mijn woning uitgevlucht  wegens boor- en hamergeluiden. Ik woon nu eenmaal niet in een eenzaam dorp in Waasmunster
Vandaag viel het mee.

Een reuzenkraan die zeker 7 verdiepingen hoog rijkt, passeerde langs mijn raam.
Maar het was redelijk stil.
Dus even naar beneden gekeken, naar de straat.
Er moest nogal wat naar boven getild worden. 
Voorkomende werklui.
Door de omvang van hun kraanwagen en transport was maar één rijstrook berijdbaar
Iemand zorgde ervoor om links en rechts verkeer om de beurt door te laten. 
Belangrijk : want door het slechte weer zaten de lijnbussen redelijk vol.
Vriendelijk werkvolk. De lift werkte niet, We moesten elkaar op een beleefde manier door de smalle trapgang passeren, en dat ging met de glimlach en een vriendelijk woord. 

Geen opmerkingen: