Gwy wandelt

woensdag 8 juni 2022

Liefst geen volk in mijn buurt.

Wandelen is heerlijk. Toch zeker als het niet te hard regent.
Je kan clubwandelingen meedoen. 
Je kan de zeshoekige bordjes volgen.
Je kan je op knooppunten verlaten. 

Maar hoe weet je dat de aanwijzingen wel kloppen ?
Wel ....
Verschillende wandeltochten kennen peters en meters die dat regelmatig kontroleren.
Zo ben ik er een van, een van de velen. 
Ik heb net de controleopdracht gekregen om een wandeling in de Leiestreek na te gaan: Drongen en Afsnee. Dat zal ik met plezier doen.

Hoewel ik ken al een minpunt. 
Een HORECA zaak wil geen volk, stond in de krant. Hij wil rust 
Een bootjeswijding die in zijn buurt zou doorgaan heeft hij tegen gehouden. 
Bootjes niet gewenst. Hoe lang zal het nog duren eer hij/zij wandelingen en fietstochten verbiedt ? 
Ik vermoed dan er dan complete rust weerkeert, want wie zal nog weten dat hij/zij daar een zaak heeft ? 

Geen opmerkingen: