Gwy wandelt

donderdag 25 juni 2020

Een warme dag.

26° binnen
Op zo een warme dag, doet iemand als ik niet veel.
Toch nu eindelijk de belastingsaangifte verder ingevuld en verzonden.
Het was via tax on web. Aan de vereenvoudigde aangifte moest ik niet veel aanvullen.
Dan maar mijn TaiChi oefeningen Dat doe ik iedere donderdag. Een mens moet toch wat bewegen.

Deze morgen zijn we gaan ontbijten, in een klein koffiehuis vlakbij. . Geen Engels ontbijt. Gewoon koffie met een croissant en een chocoladekoek.
Terug thuis weer aan de computer. Nu voor de bank, Myfin en Mypension.
Daarna in ons stamcafé op het terras gaan aperitieven.
En het  middagmaal hielden we het eenvoudig.
Geen gekook.
We hadden bij onze slager aardappelsla, zomersla en wat sneden vlees gekocht.
Daar hielden we het bij.
Daarna nog wat zitten babbelen.
En nu zit ik weer aan mijn laptop.
Met een thee erbij, een thee voor een goede nachtrust, een slaapmengeling.
Overdag drink ik Ceylon thee, maar dat is zo een beetje gelijk koffie. Je moet die Ceylon thee niet 's avonds drinken.

Geen opmerkingen: