Gwy wandelt

dinsdag 9 juni 2020

Pijn aan de heup

Hoe gebeurt nu zo iets ?
Gisteren terwijl ik gewoon in de zetel zat, begon mijn rechterheup ineens pijn te doen.
's Morgens tijdens mijn ochtendwandeling was ik niets gewaar geworden.
Om de pijn te minderen maar een paracetamol genomen, want we gingen nog weg gaan.
Nog later bij mij thuis dan mijn heup en onderrug goed ingewreven met Voltaren.
Maar de pijn kwam terug.
Dus toch maar weer een pijnstiller genomen.
's Nachts in bed werd de pijn als een hel.
Gewoon me eens omdraaien was al pijnlijk.
Even opstaan, zakte ik door. Ik moest me aan de meubels vasthouden om naar de badkamer te kunnen gaan en de pijn te verbijten.
Terug in bed niet bewegen en ik viel gelukkig toch in slaap.
Deze morgen was de ergste pijn weg.
Nadat ik me gewassen had, toch weer mijn heup goed ingewreven met Voltaren.
En geen ochtendwandeling deze keer.
Ik hou het rustig. Maar straks toch wel even bewegen.

Geen opmerkingen: