Gwy wandelt

zaterdag 27 juni 2020

Wandellus Assels

Vroeg deze ochtend was ik al op wandel.
Als wandelpeter controleer ik een Oost-Vlaamse wandeling.
De dienst Toerisme Oost-Vlaanderen beheert verschillende verschillende fiets- en wandelroutes.
De routes worden aangeduid met knooppunten dan wel met zeshoekige bordjes. Voor wandelroutes zijn die groen.
Dit is ook het geval met de route waarvan ik de peter ben.
En deze morgen stapte ik die na: de Assels wandelroute.
Heerlijk stappen door de Assels en langs de Leie door Drongen en Afsnee.
Het is geen lange tocht: zo een zes kilometers, bij uitstek geschikt voor gezinnen en families.
20 bordjes geven de tocht aan. Ik mocht mijn controle opdracht afronden door te melden dat ik geen problemen gezien heb.
Voor info over deze tocht, en eventueel een gids te bestellen klik op deze link van TOV: https://www.routen.be/asselsroute
Dit jaar heb ik geen foto's genomen. Vorig jaar wel, klik hier

Geen opmerkingen: