Gwy wandelt

vrijdag 17 januari 2014

Naar Stembert

Stembert ligt bij Verviers. In het weekend stappen we daar het ´Brevet Euraudax d´Hiver'. Vorig jaar had ik speciaal voor deze tocht thermisch ondergoed gekocht. Nu is het anders. Ik ben naar een winkel geweest om waterafstotende spray te kopen. De spray die ik gekocht heb, is goed voor de schoenen en ook voor kleding van die speciale waterdichte stoffen gemaakt. Het zal van pas komen.
In ieder geval zal ik zeker genoeg verse kleren mee nemen.
Het is een tocht zonder bagage transport. We keren steeds naar de startzaal terug.
Klik hier voor mijn impressie van deze tocht van vorig jaar, de editie 2013.
Mooie episodes in deze tocht zijn de mars langs de Vesder en de doortocht door het hoog gelegen dorpje Limbourg
Ik ben benieuwd wat de parcourmeester voor 2014 uitgewerkt heeft. 
Het is een mars van 100 km. Aarzel niet om ons met een SMS-je te ondersteunen!

1 opmerking:

Didier Reynaert zei

Ik wens je alvast veel succes en hopelijk regent het niet te veel.