Gwy wandelt

vrijdag 28 februari 2014

3 maanden alleen

Verbannen zijn, verstoten zijn, alleen moeten gaan wonen,  heeft vervolgen.
De 1ste maand ervaarde ik als een maand van bevrijding. Geen verantwoording meer afleggen. Gewoon eigen baas zijn.
De 2de maand was dat veranderd. Het gevoel van eenzaamheid overheerste.
De 3de maand werd het nog erger. Door ziekte en sufheid was al mijn energie verdwenen. 
Een paar onplezierige gebeurtenissen maakten dat nog erger. Ik heb het hoofd boven water kunnen houden. In één geval was dat zelfs letterlijk zo. 
Gelukkig gebeuren er ook goede dingen. Mijn dank aan veel familie, vrienden en kennissen  en ook aan mensen die ik niet ken, voor  hun steun en sympathie.
Ik hoop dat de 4de maand  een maand van werklust wordt, een maand dat ik me herpak.
Mijn hart blijft gebroken, maar dat wordt onafwendbaar, en dat zal ik uiteindelijk toch moeten aanvaarden.

3 opmerkingen:

rene depuydt zei

Ontwaak verworpenen der aarde,zij die figuurlijk en LETTERLIJK boven water blijvrn zullen zegevieren!!!
Grtn,Rene.

Unknown zei

Dag Guy , Weet dat er altijd vrienden voor u klaarstaan , met uw mooie karakter overwin je zeker de donkere dagen , weet dat Micky en ik er steeds zijn voor u , je kent ons telefoonnummer ! Veel sterkte en dikke kus
Caro

Anoniem zei

Hoi Guy,
Zet die knop om, raap jezelf bijeen en kijk naar de toekomst. Zelfs in de donkerste dagen zijn er zoveel positieve dingen om je heen. Trek je daaraan op. Het leven is te kort om lang te treuren.
Alleszins heel veel sterkte toegewenst.
Groetjes Caroline aka Panthera :-)