Gwy wandelt

zaterdag 1 februari 2014

Toch weer op wandel

Het wordt zondag in Eine, vlak bij Oudenaarde. Na een week dat ik meer in bed heb gelegen, dan wakker geweest, wordt het tijd dat ik wat weer in beweging kom. Alle afspraken die ik deze week had, had ik afgezegd of afgebeld. Sorry, er waren bijeenkomsten bij waar ik graag aan had deel genomen
Ik wil de mensen die me een berichtje, een mailtje gestuurd hebben hartelijk danken. Bijzondere dank voor degenen die me opgebeld hebben. En een meer dan uitzonderlijke dank aan de mensen die me opgezocht hebben. Het heeft heel wat voor me betekend.
Ik hoop dat ik wat terug kan doen.

2 opmerkingen:

Guy (= Gwy) zei

Toch niet gelukt. Niet uit mijn bed geraakt.

Unknown zei

En toch kom je terug, is de aard van het beestje, waarom ook niet. Vreemden worden ook vrienden als het leven een andere wending neemt.