Gwy wandelt

vrijdag 3 oktober 2014

Magische groeten

Deze middag heb ik nog eens het Huis van Alijn bezocht.
Volgende week ontvangen we te Gent in onze OKRA-groep een 50-tal bestuursleden van de verschillende OKRA-Academies in Midden-Vlaanderen.
De bedoeling is om de dag af te sluiten op de Kraanlei in het Huis van Alijn.

Ik weet van mezelf dat ik op het einde van zo een dag soms te moe ben, om nog veel op te nemen. Daarom heb ik deze middag al een kijkje genomen. Het zal zeker de moeite waard zijn, zeker de tentoonstelling "Chapeau". Het gaat over goochelen en goochelaars droegen vroeger een pitteleer en een hoge hoed. 

Het wordt volgende week een ontmoetingsdag op uitnodiging. Ik kan er dus niet te veel over vertellen op deze blog. Maar jullie kunnen allicht wel raden, dat mijn opdracht op het Sint-Baafsplein ligt. Mijn taak zal in de ochtend zijn, één van de eerste activiteiten van die ontmoetingsdag. 

Geen opmerkingen: