Gwy wandelt

dinsdag 23 juni 2015

Grow, eat, share

Vorige week hadden we in de Horizon een groepsgesprek over de bewegings- en voedingsgewoonten bij senioren.
Bij mij was de boodschap dat ik veel te weinig fruit en groente eet.
En om het gesprek kracht bij te zetten, kregen verschillenden van ons meteen een fruitmand mee.

Deze middag kon ik niet in de Horizon eten. Ik was naar een vergadering waarvan ik op voorhand weet dat het altijd na 12 uur gedaan is. In de Horizon wordt de soep al om kwart voor twaalf opgediend, Voor vandaag moest ik dus naar een ander eet adres uitkijken.

De gedachte dat ik meer fruit en groente moet eten, zette er me dan toe aan om naar de Avalon, een vegetarisch restaurant vlakbij het Gravensteen te eten. Een medewandelaarster, die me kent van de OXFAM Trailwalk had me gisteren dat etablissement aanbevolen. 'Grow, eat, share' is trouwens de baseline van dat bedrijf. Wat groeit eten we, en wat we eten delen we.

De dagschotel bestond hoofdzakelijk uit linzen en rijst en dat werd dan met verschillende groenten gegarneerd. Lekker en mooi gepresenteerd.
Het heeft me gesmaakt.

Geen opmerkingen: