Gwy wandelt

maandag 22 juni 2015

Zomertocht werd regentocht.

De zon schijnt zo mooi nu ik dit om 15 uur schrijf. Deze morgen was het anders.
Ik had Laarne uitgekozen om te wandelen. De KWB aldaar richtte er haar zomertocht in.

De weerman had een herfstige dag voorspeld.
Maar om daarvoor binnen te blijven zitten, dat paste me niet. De rest van de week heb ik andere dingen te doen.

Het was rustig in de startzaal. Het slechte weer had blijkbaar veel wandelaars tegen gehouden.
Het regende wel, maar het goot niet. Dus de paraplu open en op stap.
Eerst koos ik voor lus A, die ons onder meer langs Wetteren (het Prullenbos) bracht.
Na een soepje met een hot dog dan lus B, die in Laarne bleef.
Een leuke lus, waarbij de ergste modder en de plassen te ontwijken waren.

Niet veel volk op de tocht, maar om een boutade gebruiken: de afwezigen hadden ongelijk.

Geen opmerkingen: